Angažovanost není o penězích

Vytisknout

Řada zaměstnavatelů stále považuje peníze za hlavní předpoklad udržení angažovanosti zaměstnanců. V době ekonomické krize tak mají pocit, že si nemohou investici do angažovanosti dovolit. Ve skutečnosti si však nemohou dovolit ji ignorovat. Článek proto přichází s několika tipy, jak si dlouhodobě udržet angažované pracovníky.

- Naslouchejte svým zaměstnancům.

- Poskytujte jasná, konzistentní očekávání.

- Dopřejte zaměstnancům pocit důležitosti.

- Vytvářejte příležitosti k rozvoji.

- Vytvářejte dobré vztahy s ostatními na pracovištích.

- Nabízejte pravidelnou zpětnou vazbu.

- Oslavujte a odměňujte úspěch.

- Posuňte se od „firmy“ k „naší firmě“.

-kk-

Zdroj: The CEO Refresher - americký server věnovaný managementu
Zobrazit přehled článků ze zdroje The CEO Refresher
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace