Jak poskytovat pozitivní zpětnou vazbu

Vytisknout

Reakce manažera na to, že zaměstnanec udělá nějakou chybu, na sebe obvykle nenechá dlouho čekat. Pochvala za dobře vykonanou práci však často chybí. Poskytování pozitivní zpětné vazby je přitom velice silný nástroj motivace zaměstnanců. Článek přináší několik doporučení, jak tohoto nástroje efektivně využívat.- Dělejte to hned. Pozitivní zpětná vazba je příliš důležitá na to, abyste ji neposkytovali včas.- Dělejte to veřejně. Zatímco negativní hodnocení byste měli poskytovat v soukromí,…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace