Kontroverzní metoda motivace zaměstnanců

Velké firmy někdy dělají bláznivé věci. Společnost Kmart Corp., která musí být chráněna konkurzním soudem, založila webovou stránku, na které vedoucí podnikové komunikace Dave Karraker shromažďuje pozitivní ohlasy od zaměstnanců a zákazníků. Ti zde sdílejí své zkušenosti a příběhy vztahující se ke společnosti Kmart. Na tom by nebylo nic až tak špatného, kdyby Dave Karraker všechny došlé příspěvky pečlivě necenzuroval a ty negativní ihned nevyřazoval.

Celá aktivita má podpořit pracovní morálku stávajících zaměstnanců, kteří mají obavy o osud Kmartu. Důvěra zaměstnanců ve velké firmy totiž obecně klesá. Někdo založené webové stránky odsuzuje, protože považuje web primárně za místo, kde si mohou nespokojení lidé ventilovat své negativní pocity.

Aktivita Davea Karrakera s názvem **Kmart Forever** se tudíž s velkým pochopením ze strany bývalých zaměstnanců nesetkala. Jakoby na protest proti tomuto postupu začaly vznikat „anti-Kmart“ stránky (například Kmartsucks.net), kde si cynici mohou přijít na své. Odpůrci akce se domnívají, že s touto kampaní by Kmart možná uspěl před 50-100 lety, ale nikoli v dnešní době.

**Datum vydání:** VII/2002
Zdroj: Career Journal - portál amerického listu Wall Street Journal zaměřený na zaměstnání a kariéru
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace