HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Motivace zaměstnanců prostřednictvím CSR

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Společenská odpovědnost firem (CSR) má velký potenciál v oblasti motivace zaměstnanců. S desaterem rad, jak tento potenciál využít a rozvinout, přišel server Incentive Magazine.

1. Zapojte zaměstnance

Umožněte zaměstnancům, aby se aktivně podíleli na firemních aktivitách v oblasti společenské odpovědnosti a vyzkoušeli si pomoc potřebným na vlastní kůži. Neomezujte se jen na finanční příspěvky.

2. Nechte zaměstnance vést

Zřiďte interní program pro řízení dobrovolnických a charitativních akcí v místech působení firmy, a dejte tak zaměstnancům možnost, aby tyto aktivity sami koordinovali.

3. Odměňujte úsilí

Jedním z klíčových přínosů CSR je to, že vytváří prostředí, které motivuje zaměstnance k větší inovativnosti a produktivitě. Neberte to ale jako samozřejmost a iniciativu chvalte a odměňujte.

4. Podporujte reference zaměstnanců

Programy CSR podporují také loajalitu zaměstnanců, pomohou vám získávat a udržet talenty. Zapojte stávající zaměstnance i v tomto směru a vytvořte program zaměstnaneckých referencí.

5. Zapojte CSR do interního rozvoje

Hledejte cesty, jak vaše zaměstnance rozvíjet nejen v rámci lokálních komunit, ale i interně. Společenská odpovědnost je stejně důležitá uvnitř firem jako navenek.

6. Odměňujte za nevyčerpané sick days

Zaměstnanci angažovaní díky CSR si vybírají méně sick days. Proč tedy do programu CSR nezahrnout i odměny za nevyčerpané sick days?

7. Zapojte nejvyšší vedení

Veřejně oslavujte úspěchy v externí i interní společenské odpovědnosti. Uspořádejte pro úspěšné zaměstnance ceremoniál za účasti nejvyššího vedení.

8. Podporujte CSR

Ujistěte se, že v rámci CSR podporujete iniciativu a širší uvažování o tom, jak podpořit dobrou věc, aby zaměstnanci byli s vaším programem spokojení.

9. Budujte konkurenční výhodu

Skutečná oddanost CSR vás odliší od konkurence. Budou to cítit vaši zaměstnanci, dodavatelé i zákazníci.

10. Podělte se s širokou veřejností

Když se vám podaří udělat něco pro dobrou věc, sdělte to světu. Šiřte informace o vašich snahách pomocí médií i při osobních setkáních.

-kk-

Zdroj: Incentive Magazine - magazín zabývající se zaměstnaneckými výhodami a motivací.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace