Notorické chyby zaměstnaneckých průzkumů

Chcete-li v zaměstnaneckých průzkumech zjistit, co si vaši lidé skutečně myslí, zdržte se notoricky opakovaných chyb. Dotazníky například nevytvářejte sami, ale najměte si nezávislou externí stranu. Zvažte využití služeb externích konzultantů i pro správu a vyhodnocování získaných dat. Zaměstnanci pak budou upřímnější. Pozor na negativní otázky Neptejte se zaměstnanců jen na to, co se jim nelíbí. Dotazníky by měly obsahovat i dotazy na jejich pozitivní zkušenosti. Nepřebírejte měřítka od…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace