Pochvala může mít stejnou hodnotu jako peníze

Výkonní ředitelé a manažeři mohou podle autorových zkušeností podpořit loajalitu svých pracovníků tím, že ocení a oslaví jejich úspěch pochvalou komplimentem. Ohodnocení tímto způsobem mívá často stejnou hodnotu jako peníze. Pokud bychom chtěli použít přirovnání, mívá kritika na lidi přibližně stejný dopad jako sůl na květiny. Kompliment či pochvala pak působí přímo opačně jako vláha, která umožňuje rostlinám růst v případě zaměstnance zvyšuje jeho morálku a oddanost firmě. Článek přináší…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace