Připravte se na dárky

Rozdávání dárků klientům a zaměstnancům je dobrý způsob, jak zlepšit image vaší firmy a vyniknout nad konkurencí. Nezáleží na tom, zda půjde o drahé dárky, důležitější je záměr a načasování.

Nyní je vhodná příležitost zakončit dárky letošní rok. Než však přijdete s výběrem dárků, dobře se zamyslete. Existuje celá řada faktorů, které byste měli zvážit. Vždy se rozhodujte podle toho, komu budou dárky určeny. Konkrétní podobu dárků určujte až po diskusi s kolegy a zaměstnanci.

Mezi klasické firemní dárky patří dovolené, firemní hrníčky, osobní vánoční přání nebo osobní držáky na vizitky. Používejte však fantazii. Vycházejte z povahy vztahu s obdarovávanými. Snažte se, aby dárky byly osobní. Pokud například máte klienta nadšeného golfistu, věnujte mu poukaz do golfového klubu. Jestliže klient rád fotografuje, dejte mu stříbrné rámečky na fotografie. Počítejte také s náboženskými, kulturními a regionálními rozdíly, abyste se nikoli nedotkli.

V předstihu začněte sestavovat seznam dárků. Podle jeho rozsahu zvažte spolupráci s více zaměstnanci. Hlavně se ujistěte, že jste na nikoho nezapomněli. Přehlédnutí důležitého klienta by vás mohlo poškodit. Nepřehlížejte ani Internet. Díky němu je totiž rozdávání dárků jednodušší a také levnější. 

-kk-
Zdroj: Morebusiness.com - americký web pro malé podnikatele
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace