Lidské zdroje - zprávy z HR

Upravujete výrobní program? Adaptujete se na vstup strategického partnera? Děláte zásahy do počtu zaměstnanců? Všem těmto situacím je společné, že se jedná o ZMĚNU. Změna představuje skutečnost, že nic už nebude tak, jak bývalo. Ale je to dobře, nebo špatně? Prostě je to tak. Je na nás, abychom se se změnami vyrovnali. Pokud to nezvládneme, můžeme ztratit krok s dobou a ochudit se o příležitosti. Jsme-li navíc v roli manažerů či HR partnerů, jsme zodpovědní nejen za to, jak změny zvládneme, ale také jak vytvoříme podmínky, aby je mohli…

Způsob, jímž firma prostřednictvím HR komunikuje s novými zaměstnanci v prvních týdnech a měsících, je zásadní pro další vzájemné vztahy a výkonnost. Pokud tedy…

Zavedli jste program odměňování zaměstnanců za doporučování kandidátů na volné pracovní pozice, protože si uvědomujete, že kromě úspor nákladů tyto programy posilují…

Dnes možná většina firem nemá žádný formální proces poskytování zpětné vazby neúspěšným uchazečům o práci, v nadcházejících pěti letech se však bez něj už neobejde.…

Výstupní pohovory nepatří mezi personalisty k nejoblíbenějším činnostem. Mnohdy mají pocit, že se jen zbytečně ptají odcházejících zaměstnanců na otázky, které jim…

Zahraniční odborná média se minulý týden zabývala interním prohlášením Jasona Goldberga, CEO společnosti Fab (americký internetový obchod s designovým zbožím).…

Zlepšování spolupráce zaměstnanců různých generací je v personalistice věčné téma. Mladší generace žije spíše ve virtuálním než ve skutečném světě a ta starší sice…

Jak správně a efektivně komunikovat odchod vrcholového manažera, plánované změny v zaměstnanecké struktuře nebo dokonce ukončení celého provozu? Co a kdy…

Většina článků na téma zvyšování angažovanosti zaměstnanců informuje o žalostných výsledcích různých průzkumů z poslední doby a radí manažerům, jak lépe pracovat se…

Paula Dunneová je ředitelkou diverzity a angažovanosti zaměstnanců španělské banky Santander ve Velké Británii. V článku pro britský server HR Magazine nedávno…

Všichni z vlastní zkušenosti víme, jak důležité jsou první týdny a měsíce v nové práci. Každý personalista by se proto měl ptát, jakou zkušenost mají noví…

Na firemních intranetech se v poslední době stále častěji objevují interní sociální sítě, jejichž prostřednictvím mohou zaměstnanci efektivněji komunikovat a sdílet…

Personalisté dnes dobře vědí, že nalézt kvalitní zaměstnance mnohdy nelze jen za pomoci inzerátů na internetu. Mnohem efektivnější metodou jsou doporučení od…

Uvažujete o tom, že ve vaší společnosti zřídíte program doporučování nových zaměstnanců prostřednictvím referencí vašich stávajících zaměstnanců? Pak pro vás může…

Všechny firmy se v současné době potýkají s jedním problémem jak zvýšit výkonnost zaměstnanců a jak přitom udržet jejich motivovanost a spokojenost. Jednou z …

Výpis 3145 z celkem 710
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace