5 stěžejních osobností pro každou malou firmu

Vytisknout

Majitelé malých a začínajících firem mají tendenci přijímat zaměstnance, kteří uvažují podobně jako oni, to však může rozvoj jejich firem omezovat. Vedle vzdělání a zkušeností by se proto měli zajímat také o typ osobnosti potenciálních zaměstnanců a zajistit, aby firma měla zástupce všech následujících osobností, na které upozornil server Inc.com.

1. Vizionář

Někdo musí umět snít a uvažovat do budoucna, vést ostatní směrem od zabředávání do byrokracie a starých neefektivních postupů.

2. Vykonavatel

Začínající podnikatelé často chybují i v tom, že se příliš soustředí na vizi a opomíjejí ji uvádět do praxe. Potřebují proto někoho, kdo je stáhne zpět na zem a vyváží vizi s praxí.

3. Obhájce zákazníků

Budete potřebovat také někoho, kdo bude dýchat za vaše zákazníky. Měl by udržovat stejnou míru empatie vůči zákaznickým potřebám bez ohledu na to, jak se firma rozvíjí a roste.

4. Pouliční rváč

Někdo musí být dostatečně rozhodný a odhodlaný k tomu, aby firma dosáhla toho, co si předsevzala.

5. Propagátor

Chybět by neměl ani někdo, kdo dokáže dostatečně nahlas vykřičet váš příběh do světa. Jinak se ztratíte mezi tisíci těch, kteří křičí méně.

-kk-

Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace