Budoucnost personální inzerce je v nativní reklamě

Hledání zaměstnanců v online světě vyžaduje sledování trendů a uplatňování úspěšných technik internetového marketingu. Jedna z těchto technik, která se ukázala být velmi efektivní pro online prodej produktů a budování značek, má dnes silný potenciál i v oblasti personální inzerce. Je to tzv. nativní reklama. Tvrdí to alespoň John Sullivan, uznávaný poradce v oblasti HR ze Silicon Valley a současný profesor managementu na San Francisco State University, ve svém dalším článku na serveru ERE.net.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace