Dokáže váš inzerát zaujmout nejlepší talenty?

Inzeráty s nabídkou pracovních míst by měly být vytvářeny tak, aby dokázaly přilákat nejlepší talenty, nikoli pouze odlákaly nekvalifikované uchazeče. Myslí si to alespoň americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler. Ve svém nedávném článku na síti LinkedIn doslova říká: Nepřestávám žasnout nad tím, proč je tato jednoduchá myšlenka tak nepochopitelná pro lidi, kteří už roky stále zveřejňují tytéž nudné nabídky. Demonstrujte to na příkladu více než 600 tisíc výsledků, které…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace