E-mailová korespondence s uchazeči

Vytisknout

S uchazeči je třeba zacházet jako se zákazníky. I zde je na místě udržovat si dobré vztahy. Jedním ze známek dobrých vztahů je kvalitní komunikace, například prostřednictvím e-mailů. Autor v článku vysvětluje, jak mají vypadat správné e-mailové pozvánky na přijímací pohovor.Je pravdou, že na prvním místě v obecné komunikaci a udržován&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace