Firmy se musí snažit hledat v zaměstnancích jejich silné stránky

Ve světě, kde produktivita a pracovní morálka zaměstnanců může rozhodnout o úspěchu či neúspěchu firmy, hraničí názor, že až 80 % zaměstnanců není na těch správných místech, skoro až s poplašnou zprávou. Autor výše zmíněné myšlenky vychází z toho, že konkrétní práce vyžaduje konkrétní charakterové vlastnosti a schopnosti a ne každý je v sobě objeví. Manažeři by si měli dát více práce s tím, aby našli pro každého zaměstnance tu správnou práci.Nejprve je třeba realisticky zhodnotit, co která práce…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace