HR a marketing by měly více spolupracovat

Vytisknout

„HR a marketing mají jako firemní funkce společného mnohem více, než by se mohlo na první pohled zdát,“ píše na serveru HR Magazine ředitel britské společnosti Brand Learning Andy Bird. Například je jejich přínos firmě často podceňován, jelikož jej nelze snadno demonstrovat jako hmatatelnou hodnotu. Obě tyto funkce jsou však zásadní. Tak jako marketing usiluje o získ&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace