HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Jak propagovat firemní kulturu na internetu

Firemní kultura není jen koncept napsaný někde na papíře, který mají znát zaměstnanci firmy. Je to soubor všech pracovních norem, hodnot a vzorců chování, které se uplatňují v každodenním chodu firmy a znát by jej měli nejen současní, ale i potenciální zaměstnanci. Firma by zkrátka měla propagovat svou kulturu i navenek, a oslovovat tak nové talenty.

Způsobů externí komunikace firemní kultury je celá řada. Jednou z nejjednodušších, zároveň však také nejopomíjenějších cest je internet. Tři tipy, jak propagovat firemní kulturu v online prostředí publikoval server Recruiter.com.

1. Zřiďte a pravidelně aktualizujte firemní blog

Prostřednictvím blogu můžete zveřejňovat zážitky z firmy, představovat zajímavé pracovníky, týmy a projekty, vyjadřovat uznání, chlubit se svými úspěchy. Zároveň můžete komunikovat i s potenciálními zaměstnanci prostřednictvím rad, jak uspět u vás na pohovoru nebo odborných článků a názorů z vašeho odvětví.

2. Buďte aktivní na sociálních sítích

Založte si firemní profil na Facebooku, Twitteru a LinkedInu a komunikujte o tom, co se děje ve vaší firmě. Využijte fotografie a videa. Navazujte kontakty se skutečnými lidmi a veďte je k tomu, abys sdíleli váš obsah.

3. Udržujte atraktivní obsah sekce „o nás“ na firemním webu

Neměla obsahovat jen prázdné fráze o tom, kdy byla vaše firma založena a jak skvělé služby poskytuje. Často je to totiž právě tato sekce, která tvoří první dojem o vaší firmě. Ukazuje, jak jste kreativní a jací konkrétní lidé tvoří váš tým.

-kk-

Zdroj: Recruiter.co.uk - portál odborného britského časopisu pro specialisty náboru
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace