Jak zaujmout návštěvníky pracovního veletrhu

Pracovní veletrhy jsou pro zaměstnavatele dobrou příležitostí osobně se setkat s absolventy a dalšími uchazeči o práci. Mohou nejen nasbírat hodně životopisů, ale především si popovídat se zájemci a posoudit, zda mohou dobře zapadnout do firemní kultury. Zdaleka tedy neplatí, že by se na veletrhy pracovních příležitostí měli dobře připravit jen uchazeči. Zaměstnavatelé musejí také umět udělat dobrý dojem. Jste si jisti, že svou prezentací a chováním na pracovních veletrzích uchazeče spíše…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace