LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2010

Profesionální sociální síť LinkedIn má dnes již 85 milionů uživatelů, kteří jejím prostřednictvím publikují své životopisy, sdílejí profesní kontakty a zkušenosti. V popisech profesionálních kvalit a zkušeností se však velmi často opakují tatáž slova a fráze. LinkedIn proto zveřejnil seznam nejčastějších klišé, která uživatelé uvádějí ve svých profilech.

Inovativní, motivovaný, dynamický...

Uživatelé z USA, Kanady a Austrálie nejčastěji opakují frázi „extensive experience“ (rozsáhlé zkušenosti). Dále to pak jsou přídavná jména „innovative“ (inovativní), „motivated“ (motivovaný), „results-oriented“ (zaměřený na výsledky) a „dynamic“ (dynamický). 

Brazilci, Indové a Španělé jsou v první řadě „dynamičtí“ a Britové „motivovaní“. Francouzi, Němci, Italové a Nizozemci se nejčastěji popisují jako „inovativní“. Nabízí se proto otázka, zda by všichni motivovaní, dynamičtí a inovativní lidé neměli upravit svá CV.

-kk-

Zdroj: LinkedIn - největší světová profesní sociální síť
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.
Následné články v sérii:

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace