LinkedIn: Nejčastější klišé v online životopisech 2013

Profesionální sociální síť LinkedIn má dnes již 259 milionů uživatelů z celého světa, kteří jejím prostřednictvím publikují své životopisy, sdílejí profesní kontakty a zkušenosti. V popisech svých profesionálních kvalit však velmi často opakují tytéž fráze. LinkedIn proto již čtvrtý rok v řadě zveřejnil seznam nejčastějších klišé, která uživatelé uvádějí ve svých profilech. V roce 2010 vedla fráze extensive experience (rozsáhlé zkušenosti). V letech 2011 a 2012 bylo globálního pohledu…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace