Mýty budování zaměstnavatelské značky

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se obrovské množství rad a poradců, což však vede k jistému zmatení na straně firem. Co je to vlastně ta zaměstnavatelská značka a jak se má správně rozvíjet?

Zapomeňte na všechno, co jste dosud slyšeli o budování zaměstnavatelské značky,“ říká J. T. O'Donnellová, zakladatelka webu CAREERALISM.com. Firmy, které chtějí úspěšně rozvíjet svou značku zaměstnavatele, varuje před následujícími mýty.

1. mýtus: Potřebujete komplexní strategii

Zaměstnavatelská značka se nevytváří, existuje bez ohledu na to, zda ji nějak aktivně propagujete. Vaším úkolem není vytvářet složité plány. Začněte sdílet svůj příběh s uchazeči o práci a uvidíte, co funguje.

2. mýtus: Musíte neustále něco publikovat

Při sdílení obsahu nejde o kvantitu, ale o kvalitu a pravidelnost. Ujasněte si, kolik času můžete věnovat přípravě obsahu, který chcete sdílet s potenciálními budoucími zaměstnanci. Je lepší zveřejňovat jeden příspěvek týdně než jeden týden pět příspěvků a další měsíc nic.  

3. mýtus: Musíte být na všech sociálních sítích

Začněte v malém. Soustřeďte se na jednu až dvě platformy, jejichž prostřednictvím můžete oslovit nejvíce potenciálních zaměstnanců.

4. mýtus: Musíte si najmout odborného poradce

Ví snad nějaký externí odborník lépe než vy, jaké je to pracovat u vás? Zájemci o práci chtějí o firmě slyšet především z úst současných zaměstnanců. Začít tedy můžete i sami, jen se nesmíte bát.

-kk-

Zdroj: Careerealism.com - blog věnovaný rozvoji kariéry
Zobrazit přehled článků ze zdroje Careerealism.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace