HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Mýty budování zaměstnavatelské značky

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

V poslední době se stále více mluví o tom, jak důležité je budování značky zaměstnavatele neboli obrazu toho, co mohou firmy nabídnout svým zaměstnancům. Objevuje se obrovské množství rad a poradců, což však vede k jistému zmatení na straně firem. Co je to vlastně ta zaměstnavatelská značka a jak se má správně rozvíjet?

Zapomeňte na všechno, co jste dosud slyšeli o budování zaměstnavatelské značky,“ říká J. T. O'Donnellová, zakladatelka webu CAREERALISM.com. Firmy, které chtějí úspěšně rozvíjet svou značku zaměstnavatele, varuje před následujícími mýty.

1. mýtus: Potřebujete komplexní strategii

Zaměstnavatelská značka se nevytváří, existuje bez ohledu na to, zda ji nějak aktivně propagujete. Vaším úkolem není vytvářet složité plány. Začněte sdílet svůj příběh s uchazeči o práci a uvidíte, co funguje.

2. mýtus: Musíte neustále něco publikovat

Při sdílení obsahu nejde o kvantitu, ale o kvalitu a pravidelnost. Ujasněte si, kolik času můžete věnovat přípravě obsahu, který chcete sdílet s potenciálními budoucími zaměstnanci. Je lepší zveřejňovat jeden příspěvek týdně než jeden týden pět příspěvků a další měsíc nic.  

3. mýtus: Musíte být na všech sociálních sítích

Začněte v malém. Soustřeďte se na jednu až dvě platformy, jejichž prostřednictvím můžete oslovit nejvíce potenciálních zaměstnanců.

4. mýtus: Musíte si najmout odborného poradce

Ví snad nějaký externí odborník lépe než vy, jaké je to pracovat u vás? Zájemci o práci chtějí o firmě slyšet především z úst současných zaměstnanců. Začít tedy můžete i sami, jen se nesmíte bát.

-kk-

Zdroj: Careerealism.com - blog věnovaný rozvoji kariéry

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace