Na přijímací pohovor se musí připravovat i zaměstnavatel

Vytisknout

Proces dotazování uchazečů o zaměstnání můžeme považovat za prodej pracovního místa. V ideálním případě by tedy firma měla (kromě hledání talentu) poskytnout kandidátům realistický obraz o sobě a své strategické úloze, stejně jako vhled do vlastní kultury, pracovních partnerství a toku informací.Dále je třeba obeznámit kandidáty s klíčovými partnery pro budoucnost a postarat se, aby si i odmítnutí uchazeči o zaměstnání odnesli z pohovoru dobrý dojem o firmě.Je až s podivem, kolik tazatelů nemá o…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace