Pověst zaměstnavatele přitahuje nové pracovníky.

Vytisknout

Personalisté uvádějí, že jednou z největších výzev pro ně představuje najít a udržet zaměstnance. Průzkum prováděný v odvětví rychlého občerstvení může napovědět, podle čeho si uchazeči o práci vybírají svého budoucího zaměstnavatele a jak může veřejný obraz organizace ovlivnit jejich volbu. Podniky rychlého občerstvení zaměstnávají převážně velmi mladé lidi, a nebo naopak penzisty. V průzkumu bylo dotazováno 336 středoškolských studentů a 102 seniorů na důvody, které by je vedly k rozhodnutí…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace