Proč mají náboráři raději Facebook než LinkedIn?

Role sociálních médií v náboru pracovních sil stále roste. Zatímco při hledání manažerů a specialistů vede LinkedIn, pro získávání studentů a absolventů se personalisté častěji zaměřují na Facebook. Vyplývá to alespoň ze studie švédského institutu pro výzkum trhu Potentialpark, o kterém informoval server Mashable.com. Do výzkumu se zapojilo více než 30 tisíc studentů a absolventů z celého světa, aby analyzovali prezentaci online kariérních příležitostí více než 500 firem v USA, Evropě a Asii.…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace