Psychologie psaní životopisu: Řekněte to sedmkrát

Vytisknout

Sestavování životopisu vyžaduje silnou dávku psychologie. Přesvědčil se o tom i Jon Youshaei, přispěvatel serveru Forbes.com, který se v nedávném článku rozhodl podělit o psychologická doporučení, která mu pomohla získat pozici produktového marketéra ve společnosti Google. Hlavní zásada zní: Buďte co nejkonkrétnější. 1. Řekněte to čísly Máte-li vyniknout mezi mnoha dalšími kandidáty, samotná slova nestačí. Snažte se do životopisu vložit co nejvíce čísel, která ukáží vaše úspěchy. Místo…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace