SPIN - nový způsob vedení přijímacího pohovoru

Vytisknout

Možná jste již slyšeli o obchodní technice SPIN. Jedná se o metodu kladení otázek, která tázajícímu umožní identifikovat potřeby druhého a na tyto potřeby zareagovat. Tato metoda se dá velmi efektivně použít i v rámci behaviorálního pohovoru. Článek popisuje, jak se dají přijímací pohovory díky integraci metody SPIN obohatit.Otázky v r&…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace