Techniky náboru zaměstnanců pomocí sítě LinkedIn: Pravidla efektivního networkingu pro personalisty a headhuntery (2/7)

Josef Kadlec
LinkedIn byl navržen především jako nástroj pro získávání kontaktů, tzv. networking. A právě na tuto oblast se v této oblasti zaměříme. Personalisté a headhunteři by v rámci konkurenčního boje měli dodržovat jiná pravidla pro získávání kontaktů než například uchazeči o práci, zaměstnanci nebo obchodní zástupci, kteří využívají LinkedIn pro prodej a propagaci. Rozebereme si také omezení, která nám LinkedIn v této souvislosti klade a ukážeme si, jak se těmto omezením přizpůsobit. Strategie náboru…

Předchozí články v sérii:

Následné články v sérii:


Zdroj: Poradna HR News - odborná rubrika serveru HRNews.cz s příspěvky předních českých odborníků z oblasti řízení lidských zdrojů a vzdělávání


Chcete si přečíst celý článek?
Staňte se součástí komunity předplatitelů HR News již za 58 Kč měsíčně

Pro firmy od 1490 Kč ročně bez DPH
Používáte HR News ke své práci? Zajistěte si firemní předplatné za 1490 Kč ročně, které je navíc zvýhodněno při větším počtu předplatitelů z jedné firmy - například pro Vaše HR oddělení. Více zde.

Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH
Chcete si zajistit předplatné jako soukromá osoba či OSVČ? Využijte předplatné SOLO BONUS za 690 Kč ročně.

Nejste rozhodnuti?
Vyzkoušejte si předplatné po dobu jednoho měsíce, využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nejste-li rozhodnuti, jaká forma předplatného pro Vás bude optimální, přihlašte se k Vašemu stávajícímu účtu na HR News nebo si vytvořte účet nový a zvolte cenový program "30 dní za 149 Kč" a máte 30 dní na to, abyste si HR News vyzkoušeli a během této doby si zajistili standardní předplatné.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Kontaktujte nás zde.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace