Tipy pro efektivnější nábor v roce 2015

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Nový rok je v plném proudu a s ním i nové úkoly pro váš tým náborářů. Válka o talenty se přiostřuje a vy v ní chcete zvítězit nad konkurencí. Co je třeba udělat, aby se vám tento smělý cíl splnil? Tuto otázku si v prvních letošních dnech položil server Recruiter.com. Upozornil na pět důležitých trendů v náboru, které byste neměli přehlížet.

1. Optimalizace pro mobilní zařízení

Počet lidí, kteří hledají nabídky práce na internetu prostřednictvím mobilních zařízení raketově stoupá. Vaše firemní stránky, na kterých inzerujete volné pracovní pozice, by proto měly být uzpůsobeny pro mobily.

2. Sociální sítě

Aktivně budujte zaměstnavatelskou značku prostřednictvím sociálních sítí. Můžete tak oslovit širší skupinu potenciálních zaměstnanců, kteoru byste jinak neoslovili. Více v článku 5 kroků k lepší komunikaci s pasivními uchazeči na sociálních sítích.

3. Příjemná uživatelská zkušenost

Příliš dlouhý a složitý proces ucházení se o zaměstnání spolehlivě odradí ty nejlepší uchazeče. Začněte jasnými popisy nabízené práce. Dále zajistěte jednoduchý postup, jak se přihlásit do výběrového řízení a průběžně komunikujte s uchazeči.

4. Data z hodnocení výkonnosti

Pokud vaše firma pravidelně vyhodnocuje výkonnost zaměstnanců na jednotlivých pozicích, je to pro vás ideální příležitost jak zjistit, co vaše firma opravdu potřebuje. Nábor by měl aktivně pracovat s tím, co hodnocení zjistí.

5. Doporučení stávajících zaměstnanců

Nikdo nezná firemní kulturu lépe než stávající zaměstnanci. Proto byste se jich měli ptát, koho by vám doporučili jako nového zaměstnance. Více v článku Zlepšete váš program zaměstnaneckých referencí.

-kk-

Zdroj: Recruiter.com - americký server pro náboráře a uchazeče o zaměstnání
Zobrazit přehled článků ze zdroje Recruiter.com

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace