Veselé historky z pracovních pohovorů

Pojďme společně ukončit letošní rok článkem, u něhož mohou personalisté zavzpomínat na „rarity“ mezi uchazeči o práci a případní uchazeči získat poučení, čeho se vyvarovat při pracovních pohovorech. Následující ukázky chování uchazečů u pohovoru vycházejí z reálné praxe náborářů společnosti Robert Half, na které upozornil server Business Insider. Pokud budou jen slabým odvarem toho, co jste zažili vy, neváhejte se s námi podělit o vaše veselé historky z náboru zaměstnanců v komentářích pod článkem.

- Uchazeč zodpověděl několik otázek náboráře, načež požádal o chvíli strpení, aby mohl zatelefonovat svým rodičům, že pohovor jde dobře.

- Náborář sdělil uchazečce o práci, že nyní přijde ještě jeho kolega a položí jí několik otázek. Uchazečka vytáhla z kabelky zrcátko, makeup a lak na vlasy a před náborářem se začala upravovat.

- Uchazečka sdělila náboráři, že nabízenou práci přijme pouze v případě, že se firma a dotyčný náborář budu líbit jejímu příteli. Následně požádala náboráře, zda může její přítel vejít.

- Uchazeč se pozastavil nad otázkou, proč chce pracovat právě pro tuto firmu. Odpověděl: „O tom jsem nepřemýšlel.“

- Uchazečka požádala náboráře, zda si od něho může zatelefonovat. Před náborářem pak telefonovala svému současnému zaměstnavateli a imitovala kaše s tím, že je nemocná.

- Uchazeč s na ranní pohovor přinesl snídani a během pohovoru ji jedl. Vysvětlil to tím, že nemá jindy čas se najíst, protože po pohovoru musí do práce.

- Uchazeč v polovině pohovoru vstal a odešel na parkoviště zkontrolovat svého psa, kterého nechal v autě.

- Náborář se zeptal uchazeče na školu, kterou uváděl v životopisu. Uchazeč odpověděl: „Jsem rád, že jste si toho všiml, ve skutečnosti jsem tam nechodil.“

- Náborář se zeptal uchazeče, zda má nějaké další otázky ohledně nabízené práce. Uchazeč se zeptal: „Co se stane, když se ráno probudím a nebude se mi chtít chodit do práce?“

-kk-

Zdroj: Business Insider - americký portál zaměřený na oblast podnikání
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace