Zaměstnáváte skutečně motivované profesionály?

Vytisknout

Jedinou těžší věcí než provozovat dobré zákaznické služby je motivovat k tomu zaměstnance. Požadavky zákazníků rostou a najít dobré a nadšené pracovníky je těžší než kdy jindy. Zde je několik rad, jak zvýšit motivovanost ve vašem kolektivu. Ironií je fakt, že první osobou, u níž se musí s probouzením motivace začít, je sám manažer. Jeho nadšení musí být nepředstírané, jedině tak lze dosáhnout uspokojivých výsledků.Vybírejte si lidi se zájmem o příslušný obor a činnost, je to jednodušší, než se…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace