3 kroky k lepší interní komunikaci

Zásadní problém interní komunikace spočívá v zaměření na to, jak by firma měla fungovat, místo aby odrážela zkušenosti, které zaměstnanci ve firmě skutečně zažívají. Chování zkrátka vždy předčí slova. V zajímavém článku na serveru Forbes.com na to upozorňuje Conor Neill, odborník na komunikaci z IESE Business School, která je součástí Navarrské univerzity ve Španělsku. Druhým problémem podle něho je striktní směr průběhu interní komunikace shora dolů. Vedení firmy používá e-maily, newslettery a…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace