4 kroky k silné a pozitivní zaměstnavatelské značce

Vytisknout

Důležitou odpovědností pracovníků HR je vedle náboru, odměňování nebo vzdělávání zaměstnanců také budování zaměstnavatelské značky. To se však často podceňuje a opomíjí. Výsledkem je pak špatná pověst firem mezi potenciálními uchazeči o práci, která je připravuje o nejlepší talenty. Připravili jsme proto pro vás doporučení, jak si udržet silnou zaměstnavatelskou značku podle serveru Glassdoor.com. 1. Sjednoťte materiály Veškeré materiály pro případné uchazeče o práci u vás jsou důležitou…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace