4 pilíře sociálního intranetu

   Zobrazit dvojjazyčně czechenglish   Vytisknout

V dnešní době, kdy zaměstnanci cestují po celém světě nebo běžně pracují na dálku, začínají vznikat sociální intranety, jejichž cílem je snadněji budovat zaměstnaneckou komunitu a sdílet znalosti. Intranety postavené na principu sociálních sítí mohou být mnohem efektivnější než tradiční, centralizované a příliš složité intranety, jejichž obsah rychle zastarává, budou-li stát na čtyřech základních pilířích:

1. Model otevřeného přispívání

Možnost přispívat na sociální intranet by měl mít každý zaměstnanec bez ohledu na to, jakou pozici ve firmě zastává.

2. Prostředí otevřené komentářům

Každý zaměstnanec by měl vědět, že jeho názory jsou pro firmu důležité, a proto by firmě měla přímo vést své lidi ke sdílení komentářů na intranetu.

3. Možnost hodnotit kvalitu obsahu

Zaměstnanci by měli mít možnost vyjádřit, co je pro ně důležité a jaký mají na co názor. Měli by tudíž moci hodnotit úroveň obsahu, sdílet jej, označovat jako nevhodný atd.

4. Informace o zaměstnancích

Podstatou sociálního intranetu nejsou informace o firmě, ale profily jednotlivých zaměstnanců. Lidé je budou používat proto, aby se něco dozvěděli o svých spolupracovnících.

Více informací o výhodách a způsobech fungování sociálního intranetu si můžete přečíst ve zprávě společnosti MWD Advisors, na kterou upozornil server hrcommunication.com, zde: http://www.ragan.com/Uploads/Imports/Media/pdfs/Report - MWD Advisors - The Social Intranet.pdf

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace