6 nezbytných strategických dovedností HR profesionála

Vytisknout

Společnosti se schopným oddělením HR jsou na tom ekonomicky lépe než ostatní. To je nezpochybnitelný fakt. Schopné oddělení HR již dávno nemá jen administrativní funkci. Disponuje dovednostmi, které posilují inovace, rozvíjejí talenty a leadership, mění firemní kultury a zvyšují zisk. Tradiční odpovědnosti HR, jako je nábor, školení či hodnocení zaměstnanců, zůstávají. Přidává se však zásadní nové strategické zaměření rozvoj potenciálu zaměstnanců. Mají-li HR profesionálové obstát ve své…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace