Blogy firemní komunikaci nenahradí

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Vytisknout

Internetové deníčky tvoří stále běžnější součást lidské komunikace. Pisatelé blogů jsou ve většině případů někde zaměstnáni a často se ve svých textech nevyhnou postřehům z práce. Firmy doposud blogy spíše ignorovaly, dnes se k nim však již nemohou otáčet zády, protože blog se stává masovým fenoménem. Pokud svým zaměstnancům umožní, aby si vedli své blogy, měly by zároveň stanovit určitá pravidla, aby zaměstnanci věděli, kam až mohou zajít. Samotné zákazy publikování určitého obsahu ale nic nevyřeší.

Zaměstnanci nejsou hloupí a uvědomují si, že když ve svých deníčcích zveřejní důvěrné firemní formace, mohou z toho mít nepříjemnosti. Tím, že jim firmy zakážou zmiňovat se o nich, však mohou dosáhnout opaku. Důležité je, aby si uvědomily, že zaměstnanci budou mít menší tendenci zveřejňovat své frustrace z práce v blogu, pokud jim k tomu nabídnou jiný prostor. Blog nemůže nahradit osobní komunikaci mezi zaměstnanci a jejich nadřízenými a důvěru, která by mezi nimi měla vládnout. Osobní vztahy vyžadují dlouhodobou práci a aktivní participaci obou stran. Osobní komunikace a důvěra vždy byly a také nadále budou základem každého pracoviště.

-kk-

Zdroj: WebProNews - americký portál pro webové profesionály
Zobrazit přehled článků ze zdroje WebProNews
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace