Budovat značku může jen lidský kapitál

Společnosti dnes stále hledají způsoby, jak posílit své značky a nabízet zákazníkům nové a přínosné zkušenosti. Je tu ale také snižování stavů, takže se mnoho z nich ptá, jak mohou zákazníkům i nadále nabízet srovnatelné služby. Odpovědí není nic jiného než efektivní řízení lidského kapitálu. Důležité je přilákat a zachovat si talentované a produktivní zaměstnance, kteří dokáží udělat to, co by jiní museli dělat ve větším počtu.Častou chybou vrcholového managementu bývá soustředění se na…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace