Čas skoncovat s HR?

Je čas vyhodit HR do vzduchu a vytvořit něco zcela nového. My vám povíme jak. Toto heslo spolu s obrázkem bomby s hořící zápalnou šňůrou najdeme na titulní straně letního dvojčísla časopisu Harvard Business Review věnovaného HR. Časopisu se velmi dobře podařilo, co si předsevzal přilákat pozornost personalistů a vyvolat bouřlivé diskuse nejen na sociálních sítích. Není to o tom, že bychom neměli rádi HR, pouze věříme, že se může zlepšit, vysvětluje v úvodníku šéfredaktor Adi Ignatius. Lidské…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace