Co má cenu měřit v náboru?

Vytisknout

Měření efektivity náboru a náborářů se dnes v HR skloňuje ze všech stran. Různé organizace mají v tomto směru různá měřítka, různé přístupy a různé priority. Zajímavý článek na toto téma publikoval americký odborník na nábor top talentů a publicista Lou Adler na síti LinkedIn. Popisuje v něm šest měřítek, která podle jeho dlouholetých mezinárodních zkušeností nejlépe předvídají kvalitu jednotlivých náborářů, náboru v konkrétních případech obsazovaných pozic a náboru jako oddělení v rámci firmy.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace