Co očekávají zaměstnanci od interní komunikace?

Vytisknout

Ať už vaši zaměstnanci pracují v kancelářích, výrobních halách nebo kdekoli jinde, mají jeden společný základní požadavek a způsob, jímž s nimi firma komunikuje – aby se k nim chovala jako k dospělým. Nejsou naivní a umějí samostatně uvažovat. Pokud máte občas pocit, že se chovají spíše jako děti, zamyslete se, zda to není proto, že s nimi jako s dětmi zacházíte. Chcete-li se zaměstnanci komunikovat efektivně, držte se pravidla přinášet pravdivé informace podložené objektivní analýzou a jasnou výzvou k akci. Pak sledujte, jak s nimi zaměstnanci naloží.

Další předpoklady efektivní interní komunikace shrnul server hrcommunication.com:

Nabídněte různé komunikační nástroje

Nemusíte zapojovat všechna média, měli byste však vyjít z komunikačního auditu, který vám ukáže, jaké kanály ve vaší firmě fungují nejlépe.

Zajistěte, aby vaše komunikační nástroje odrážely reálný svět

Znamená to, že intranet by měl vypadat jako běžné zpravodajské weby a firemní časopis by neměl připomínat studentský plátek. Zároveň bude stále více třeba zapojovat sociální média.

Umožněte přístup k nejvyššímu vedení

Vedení by mělo pravidelně komunikovat se zaměstnanci tváří v tvář, byť neformálně. Nemělo by se stávat, že zaměstnanci nebudou vědět, jak vedení firmy vůbec vypadá.

Zajistěte, aby informace předávali přímí nadřízení

Dobrý program interní komunikace zahrnuje procesy informování nadřízených a školení v tom, jak mají informace předávat.

-kk-

Zdroj: HR Communication - americký server věnovaný HR a interní komunikaci
Zobrazit přehled článků ze zdroje HR Communication
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace