Dobročinností k loajalitě

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Nedávná studie ukázala přímou souvislost mezi dobročinností podniku a loajalitou zaměstnanců vůči podniku. Využila přitom Index podnikové dobročinnosti (Corporate Philanthropy Index – CPI), což je číselné hodnocení dobročinných závazků společnosti. Podle studie zaměstnanci podniku s vysokým CPI dělají mnohem více věcí, které podniku prospívají. Celkově 31% zaměstnanců je ve svých společnostech angažováno a nemají v plánu odejít. Tato loajalita dosahuje 44% u společností s vysokým CPI a klesá na 17% u těch podniků, které mají CPI nízké. Naopak 35% zaměstnanců je vysoce rizikových, neplánují si v podniku zůstat. Avšak tato skupina klesá ke 20% u podniků s vysokým CPI a naopak se prudce zvyšuje na 48% u podniků s nízkým CPI.

Sedm z deseti zaměstnanců ve společnostech s vysokým indexem dobročinnosti by doporučilo svou společnost jako dobré místo pro práci. Ve společnostech s nízkým indexem dobročinnosti by to samé udělali méně než čtyři z deseti zaměstnanců. Navzdory těmto výsledků 64% všech amerických zaměstnanců říká, že jejich podnik nenabízí formální dobrovolnický nebo dobročinný program. Tato mezera poskytuje významnou příležitost neziskovým organizacím. Mohou využít tento průzkum, aby ukázali podnikům, že dobročinnost může pomoci vytvořit více loajální pracovní sílu.
-ba-
Zdroj: ProQuest - ucelená kolekce bází dat zpřístupňující články z periodik
Štítky: Firemní kultura

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace