Etiketa interní komunikace prostřednictvím IM

Vytisknout

Instant messaging (IM) je dnes ve firmách běžným způsobem komunikace a těší se velké oblibě, jelikož zaměstnanci spolu mohou takto komunikovat v reálném čase a snadno poznají, že někdo nechce být momentálně rušen, aniž by se ho museli předem ptát. Na druhou stranu však IM zaměstnance ruší od jejich pracovní činnosti podobně jako e-mail a může být důvodem ztráty produktivity. Server CBS News proto přinesl doporučení odborníků, jaké zásady při interní komunikaci prostřednictvím IM dodržovat.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace