Firemní kultura pokračujícího učení

IMAGE LAB s. r. o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti IMAGE LAB s. r. o.

Úspěšné firmy vždy hledají nové způsoby, jak dělat věci, což zpravidla vede k pokračujícímu učení. Pokračujícím učením se tedy rozumí neustálé přemýšlení o tom, jak se zlepšovat - nespokojit se se současným stavem. V čem se v této souvislosti nejvíce chybuje?

  • Zaměstnavatelé si neurčují, co od svých zaměstnanců očekávají v oblasti rozvoje.

  • Nevyzývají zaměstnance, aby se stále učili.

  • Po určení očekávání se již se zaměstnanci nescházejí za účelem zpětné vazby.

  • Neposkytnou zaměstnancům dostatek času, aby se mohli účastnit vzdělávání.

Článek proto shrnuje několik tipů, jak vytvořit efektivní program pokračujícího učení:

  • Budujte kulturu podporující nové a inovativní myšlenky.

  • Zapojte učení do každodenní rutiny svých zaměstnanců.

  • Odměňujte zaměstnance za nové myšlenky.

  • Nabízejte pokračující školicí programy a umožněte zaměstnancům, aby je zapojili do svých pracovních rozvrhů.

  • Zapojte do firemní kultury otázku: „Jak to mohu udělat lépe?"

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace