Firemní kultura pokračujícího učení

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Úspěšné firmy vždy hledají nové způsoby, jak dělat věci, což zpravidla vede k pokračujícímu učení. Pokračujícím učením se tedy rozumí neustálé přemýšlení o tom, jak se zlepšovat - nespokojit se se současným stavem. V čem se v této souvislosti nejvíce chybuje?

  • Zaměstnavatelé si neurčují, co od svých zaměstnanců očekávají v oblasti rozvoje.

  • Nevyzývají zaměstnance, aby se stále učili.

  • Po určení očekávání se již se zaměstnanci nescházejí za účelem zpětné vazby.

  • Neposkytnou zaměstnancům dostatek času, aby se mohli účastnit vzdělávání.

Článek proto shrnuje několik tipů, jak vytvořit efektivní program pokračujícího učení:

  • Budujte kulturu podporující nové a inovativní myšlenky.

  • Zapojte učení do každodenní rutiny svých zaměstnanců.

  • Odměňujte zaměstnance za nové myšlenky.

  • Nabízejte pokračující školicí programy a umožněte zaměstnancům, aby je zapojili do svých pracovních rozvrhů.

  • Zapojte do firemní kultury otázku: „Jak to mohu udělat lépe?"

-kk-

Zdroj: HR Tools - americký portál pro manažery lidských zdrojů

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace