Hodnocení výkonnosti není jen kritika

Vytisknout

Nadřízení mají ve většině firem za úkol provádět hodnocení výkonnosti svých zaměstnanců. Hodnocení výkonnosti by měla mít formu pozitivní kritiky a měla by zaměstnance povzbudit k vyšším výkonům. Bohužel většina zaměstnanců kritiku není schopna akceptovat (možná v důsledku špatných zkušeností), a tak hodnocení výkonnosti nejsou příliš motivující. Hodnocení výkonnosti by v první řadě nemělo být nepříjemným překvapením. Všichni zaměstnanci by o něm měli být informováni, a to v co nejlepším světle.…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace