Interní komunikace začíná nasloucháním

Relevantnost, srozumitelnost a respekt. To jsou podle odborného serveru hrcommunication.com tři základní předpoklady úspěšného předání určitého sdělení. Platí to i pro přípravu plánu interní komunikace, kdy byste se měli držet následujících kroků: Dobře poslouchejte Naslouchat je třeba, než začnete komunikovat se zaměstnanci, ale také v rámci komunikace s nimi a skončení komunikace s nimi. Důkladné naslouchání vám zajistí dvě věci důležité nové informace a respekt posluchačů. Je však třeba,…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace