Jak je na tom vaše zaměstnavatelská značka?

Image Lab s.r.o. Článek si můžete přečíst zdarma díky společnosti Image Lab s.r.o.

Firma, která chce přilákat ty nejlepší talenty, potřebuje silnou značku zaměstnavatele. Jak se ale vůbec taková značka vytváří a jak ji posílit? Chcete-li vylepšit svou zaměstnavatelskou značku, musíte nejprve vědět, v čem jsou její nedostatky. Zjistit to vám pomůže audit zaměstnavatelské značky. Server Recruiter.com doporučuje zaměřit se na následující oblasti hodnocení.

1. Firemní webové stránky

Zamyslete se nad tím, co o vás vaše stránky vlastně říkají případným uchazečům o práci. Působí váš tým přátelsky a vaše pracovní prostředí příjemně? Snažte se o maximální autentičnost a zjistěte, jak snadné je pro zájemce o práci u vás najít sekci s nabídkou pracovních míst.

2. Vaše firma v médiích

Prověřte, zda se o vaší firmě mluví i v jiných médiích stejně jako na vašich webových stránkách. Začít můžete vyhledáváním zmínek o vaší firmě na internetu a v tisku.

3. Inzeráty s nabídkou práce

Nejsou vaše nabídky příliš obecné a nudné? Vyhodnoťte, do jaké míry konkrétně popisují nejen požadavky na hledané pracovníky, ale i výhody vaší firemní kultury. Dále se zaměřte na to, jak snadné je pro zájemce, kteří si přečtou inzerát, kontaktovat vaše náboráře s případnými dotazy.

4. Zkušenosti uchazečů

Opravdu víte, jak je pro uchazeče příjemné projít vaším náborovým procesem? Pokud si nedají tu práci a nereferují o svých negativních zkušenostech s vámi na nějakém hodně viditelném místě, často si jejich frustraci ani neuvědomíte. Zkuste zavést pravidelné kontroly, kdy vaši stávající pracovníci budou sami procházet stejným procesem jako uchazeči.

-kk-

Zdroj: Recruiter.com - americký server pro náboráře a uchazeče o zaměstnání

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace