Jak měřit nábor, aby to mělo smysl

Jsem přesvědčen o tom, že 95 procent veškeré práce na měření náboru končí jako ztráta času, píše John Sullivan na serveru ERE.net. Příčinu přitom vidí ve třech hlavních problémech. Prvním je skutečnost, že používaná měřítka nepostihují širší kontext obchodního provozu firmy. Druhým problémem je to, že většina měřítek sleduje pouze historii, nikoli budoucnost. V neposlední řadě je tu pak ten problém, že chybí systematické procesy, které by identifikovaly problémy a zaváděly změny na základě…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace