HR News Management News Sales News HRtv Management tv Katalog profesionálů Rekvalifikuj.cz Meetings

Jak může šéf HR ovlivnit výsledovku

Bertrand Dussert pracuje pro Oracle. Působí jako poradce ohledně transformace HR pro některé z největších klientů společnosti Oracle; je také reprezentantem Oraclu na setkáních věnovaných HR. V nedávném článku na serveru Forbes.com navrhuje několik možností, jak personální ředitel (Chief Human Resources Officer – CHRO) může pomoci zvýšit příjmy své společnosti.

Konkurence na pracovním trhu

Dnes není konkurence ostrá pouze v byznysu, ale také na trhu s talenty. CHRO a jeho tým musí analyzovat dostupné informace a na jejich základě stanovovat krátkodobou strategii toho, jak zajistit společnosti nejtalentovanější pracovníky. Ti jsou potřeba, protože ti nejtalentovanější se vyplácejí.

Úspěch je týmová záležitost

Dnes se většina odvedené práce nepřipisuje jednotlivci, ale týmu. Pouze spolupráce integrovaná s korporátními procesy dokáže odpovědět na každou výzvu, která se v byznysu objeví. Talentovaní pracovníci z nejrůznějších oblastí, pokud pracují týmově, dokážou proměnit takové výzvy ve výnosy.

Sociální média jsou realitou dneška

HR oddělení může použít sociální média, wiki systémy a další nástroje podporující spolupráci k tomu, aby zlepšilo své fungování. Tyto prostředky také přinášejí cenné informace ohledně potřeb zaměstnanců. Sociální média jsou dnes realitou i v byznysu. Ti nejlepší CHRO je používají jednak jako nástroj pro pochopení nálady pracovníků a jednak pro pochopení toho, co je příčinou úspěchu či neúspěchu zaměstnanců.

Tradiční procesy jsou nezbytné

Tlak, který nutí HR oddělení k tomu, aby se více zapojovala do strategických a výnosy přinášejících aktivit, neznamená, že tradiční procesy mizí. Právě naopak. Tyto základní procesy musí běžet hladce a musí být neustále zlepšovány odborníky. Pro CHRO se dnes stává povinností aktivně se podílet na činnostech, které společnosti přinášejí zisky. Této úlohy se mohou zhostit pouze tím, že se stanou klíčovými hráči při zlepšování všech korporátních procesů, které jsou provázány s lidmi.

-JK-

Zdroj: Forbes.com - prestižní americký časopis a web věnovaný obchodu
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace