Jak vést telefonáty s pasivními uchazeči

Vytisknout

Prvních pět minut vašeho telefonátu. To je nejdůležitější aspekt náboru pasivních uchazečů. Závisí na něm úspěch veškeré vaší snahy zaujmout odborníka, který momentálně nehledá novou práci. Píše o tom Lou Adler v dalším ze svých článků o náboru, který zveřejnil na síti LinkedIn. Celkovou efektivitu náboru pasivních uchazečů je podle něho třeba měřit pomocí tří ukazatelů: 1. Úspěšnost prvního telefonátu Úspěšný náborář by měl při prvním telefonátu vzbudit vážný zájem minimálně 80 % oslovených…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace