Klevety zaměstnanců mají své výhody

Vytisknout

Klábosení zaměstnanců není tak škodlivé, jak se na první pohled zdá. Cesty, jimiž se na pracovišti šíří informace, ať už formální, nebo neformální, mohou zaměstnavatelům pomoci odhalit nejvhodnější způsoby firemní komunikace.

Ukázal to výzkum americké společnosti Steelcase. Téměř dvě třetiny respondentů v něm uvedly, že zaměstnanci v jejich firmě mezi sebou diskutují o firemních novinkách a 76 procent si myslí, že tyto informace jsou většinou pravdivé.

Každá firma má ve svém středu lidi, kteří pouštějí informace do oběhu. Pro firmu má proto význam identifikovat tyto zaměstnance, aby věděla, kudy informace proudí a jak získávat zpětnou vazbu. Ukázalo se, že „klevety“ nejčastěji šíří mladí zaměstnanci ve věku od 18 do 24 let. V souvislosti s nástupem mladé generace do zaměstnání tak lze očekávat změnu ve způsobech interní komunikace.

Podle výzkumu se dnes informace po firmě již nešíří jen ústně, ale také e-mailem nebo prostřednictvím instant messagingu.

-kk-
Zdroj: Inc.com - portál amerického magazínu Inc. pro začínajcí podnikatele
Zobrazit přehled článků ze zdroje Inc.com
Chcete tento článek umístit na Váš web nebo do tištěného časopisu? Bližší informace se dozvíte zde.

Komentáře k článku

Tento článek zatím nikdo neokomentoval. Přidejte komentář jako první.
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace