Komu sedne volná židle? Situace, zdroje a kritéria (II. díl)

Milan Mahovský, mBlue
V minulém článku věnovanému náboru zaměstnanců jsme psali o náborové strategii a souvislosti s celofiremní strategií. V dnešním článku se zaměříme se blíže na zdroje a kritéria pro samotný výběr a podíváme se také krátce na současnou situaci v náboru a jeho plánování. Inzerce, Headhunter nebo LinkedIn? Všechno, vyžaduje-li to pozice. Strategii náboru doporučujeme rozdělit podle typových pozic a případně i podle množství volných míst, které obsazujeme. Standardem jsou pracovní servery s…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace