Manažer musí umět řešit konflikty

Vytisknout

Konflikty na pracovištích jsou poměrně běžnou záležitostí. Mohou být i produktivní, v případě že je manažeři dokáží správně řešit. Jedním z klíčových úkolů jejich práce je zajistit, aby obě strany konfliktu dokázaly lépe spolupracovat. Při řešení konfliktů mezi zaměstnanci se však často chybuje, zejména v komunikaci. Článek upozorňuje na nejzávažnější chyby, kterým je třeba se vyhnout. Zahájení smiřovacího" jednání bez schopnosti projevit respekt oběma stranám. To může vést k rozzlobeným…




Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace