Ne všichni zaměstnanci komunikují stejně

Seznámení s komunikačními styly zaměstnanců je velmi důležité pro úspěšnou týmovou práci. Spolupracovníci by se měli naučit rozpoznávat rozdíly ve své komunikaci, a předcházet tak konfliktům. Zaměstnavatelé dělají při komunikaci se svými lidmi dvě základní chyby: - Přistupují ke všem stejně. Předpokládají, že všichni komunikují stejně a jeden komunikační styl jim vyhovuje. - Nevnímají detaily, které upozorňují na individuální komunikační styly. Neposlouchají například narážky a nevnímají…



Chcete si přečíst celý článek? Zajistěte si předplatné již od 58 Kč měsíčně

Pro firmy je cena předplatného od 1490 Kč ročně bez DPH. Pro soukromé osoby a OSVČ za 690 Kč ročně včetně DPH.

Pozor AKCE, do konce roku využijte nabídku 30 dní za 149 Kč.

Nevíte, jak máte dále postupovat? Podívejte se na kompletní podmínky předplatného nebo nás kontaktujte.

 

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Další informace